Subject: Kutse Riigikogu sotsiaalkomisjoni istungile T 6.02.24 kl 14:00
From: "Helgi Kundla" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "[email-masked]", "SM Info"
Date: Tue, 30 Jan 2024 16:36:40 +0200

Tere!

Riigikogu sotsiaalkomisjon arutab oma 6.02.2024 istungil kollektiivset
pöördumist „Muudame ravikindlustuse seadust õiglasemaks“ (vt lisa).

Kollektiivse pöördumisega soovitakse muuta ravikindlustuse seadust ning
anda võimalus naistele, kes kannatavad düsmenorröa all – menstruatsiooni
põhjustatud tugevate valude ja krampide all, avada haigusleht korra kuus,
mille alusel makstakse haigushüvitist alates esimesest haiguslehe päevast.

Sellega seoses ootame Sotsiaalministeeriumi, Eesti Naistearstide Seltsi ja
Tervisekassa esindajaid komisjoni istungile teisipäeval, 6.02.2024 kl
14.00. Istung toimub Toompeal (Lossi plats 1a, 15165 Tallinn).

Osalemisest palume teavitada aadressil
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Helgi Kundla

Nõunik

Riigikogu sotsiaalkomisjon

T: +372 631 6491

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee